Contact form

Contact us

Služba: Safirs manager – BOZP online nástroj – popíše Mišo

Služba: Safirs manager – BOZP online nástroj – popíše Mišo

Interný informačný a manažérsky systém s názvom Safirs Manager bol vyvinutý priamo na mieru pre spoločnosť Safirs, s.r.o.. Safirs Manager je zákaznícky portál do informačného a mažérskeho systému spoločnosti Safirs, s.r.o., ktorý zákazníkom ponúka prehľad o činnostiach vykonávaných pre ich spoločnosť. Permanentne prebieha jeho ďalší vývoj v prospech optimalizácie interných procesov a zefektívnenia činnosti manažmentu ako aj ostatných zamestnancov.

Safirs Manager.jpg

Systém je možné nainštalovať pre zákazníka aj samostatne. V tomto prípade je systém rozšírený o funkcionality optimalizované pre potreby jeho hlavného predmetu podnikania/core business, čím sa systém môže stať hlavným informačným systémom podniku. Vtedy sú zákaznícke dáta evidované samostatne a systém je možné konfigurovať a upravovať na mieru podľa potrieb a požiadaviek daného zákazníka.


Používateľom poskytuje tieto výhody:

  • kedykoľvek a kdekoľvek dostupný zo siete internet na adrese https://esafirs.sk po zadaní prihlasovacieho mena a hesla,
  • možnosť samostatnej inštalácie s rozšírenými funkciami a úpravami na mieru,
  • optimalizovaný pre mobilné zariadenia,
  • garancia vysokej bezpečnosti nakoľko umožňuje prístup len po prihlásení, rôzne úrovne oprávnení, sieťová prevádzka je kompletne šifrovaná, je zabezpečená ochrana pred náhodným zmazaním dát, auditovanie zmien, logy a zálohovanie

Používaním systému Safirs Manager získate:

  • vždy aktuálny prehľad o stave poskytovania služieb pre Vašu spoločnosť vždy a všade,
  • možnosť efektívneho plánovania,
  • reporting, kontrola a vyhodnocovanie výkonnosti,
  • rôzne úrovne prístupu – aktívny / pasívny prístup / vlastná inštalácia.

V systéme Safirs Managér nájdete funkcionality súvisiace s evidenciou a kontrolou zákazníkov, úloh uložených zamestnancom, činností, dokumentácie, obežníkov, správy a prevádzky vozidiel, lešení, evidencie úrazov, povinných záznamov a podobne. Toto je len zlomok funkcionalít, vďaka ktorým vás systém bude včas informovať o povinných prehliadkach, kontrolách, miere naplnenia uložených úloh, čím predídete možným sankciám, či neefektívnemu vynakladaniu firemných zdrojov. Systém ponúka aj možnosti pre podrobný reporting evidovaných úloh, zákazníkov a zamestnancov.

Safirs Manager je poskytovaný vo forme služby SaaS (software as a service) v 3 verziách:

  1. pasívny prístup - prístup len na čítanie pre kontrolu informácií spravovaných v systéme spoločnosťou Safirs, s.r.o. v rámci esafirs.sk,
  2. aktívny prístup - aktívny prístup k dátam spravovaným spoločnosťou Safirs, s.r.o. s možnosťou pridávať, upravovať a importovať dáta (napr. z MS Excel) v rámci esafirs.sk,
  3. vlastná inštalácia - samostatná inštalácia aplikácie na vlastnej doméne, aktívny prístup k dátam s možnosťou pridávať, upravovať a importovať dáta (napr. z MS Excel) a rozšírené možnosti vlastnej konfigurácie. 

Prečo zvoliť Safirs

Benefit

Lorem ipsum dolor sit amet

Benefit

Lorem ipsum dolor sit amet exceptis ametis

zmeny predpisov sledujeme za Vás

garancia profesionálneho prístupu

prebratie zodpovednosti

úspora času zamestnancov

Protected clients

#effectivesafety blog